![]() |
![]() |
|
|
فردا بله برونمه.🙄من دارم ازدواج میکنم ولی اصلا شاد و هیجان زده نیستم.😥یه حسی دارممثل سارای که خودشو تو رودخونه انداخت. |
|
+ نوشته شده در
یکشنبه بیست و دوم دی ۱۳۹۸ساعت 17:59 توسط سمن |
|
|
صفحه نخست پست الکترونیک آرشیو عناوین مطالب وبلاگ |
| درباره وبلاگ |
|
|
|
RSS
|