![]() |
![]() |
|
|
بدانید و آگاه باشید که از دنیای شما سه چیز را دوست دارم :آشپزی ، خیاطی و کتاب خواندن
![]()
امسال لباس عیدمو خودم دوختم.فکرشو بکن حتی یه روز تصورشم نمی کردم |
|
+ نوشته شده در
شنبه بیست و هشتم اسفند ۱۳۹۵ساعت 17:50 توسط سمن |
|
|
اون قدری که من تا این سن و سال به تجربه تو اطرافم دیدم (الکی مثلا من خیلی دنیا دیده ام امروز تو یکی از بخشهایی که من مدیرشونم واسه یکی از خانمها یه ماموریت پیش اومد که چون خانمها تو شرکت ما تنهایی نمیرن ماموریت براش دنبال یه همراه خانم بودیم.بهش گفتم بپرس بین کی خودش تمایل داره بیاد اونو همراهت بفرستیم.زنگ زد گفت نوعروس و بلفی (منشی) ولی بلفی خیلی بیشتر راضیه.به ریس درازه که گفتم گفت بهتره نوعروس بره.زنگ زدم به نوعروس که تو برو اگه می تونی.توپید که چرا خودت نمیری اون موقع ها که تهران بودیم و هر دو کارشناس چند باری که بد جور به ریس کوچیکه همه کاره پریده بود بهش به طور ضمنی گفته بودم که عاموووووووو با کسی که زورش ازت بیشتره مستقیم نجنگ که آخرش از اولش مشخصه که شکسته و انصافا هم ریس کوچیکه همه کاره یکی دو بار زیرآبشو بد زده بود واسه همین بی ادبیهاش.یه جورهاییی اینو برای خودش فضیلت میدونه که بتوپه به بالا دستش ولی در اصل به خاطر مهارت عدم سازگاریه که داره.که آخرش هم دودش تو چشش میره. خلاصه که من کوچکتر از اونیم که توصیه ای داشته باشم ولی توصیه من به جوونهای هم سن و سالم |
|
+ نوشته شده در
چهارشنبه چهارم اسفند ۱۳۹۵ساعت 18:4 توسط سمن |
|
|
صفحه نخست پست الکترونیک آرشیو عناوین مطالب وبلاگ |
| درباره وبلاگ |
|
|
|
RSS
|